Mascha Van der Meer

Team met 2 personen | 09:35 uur - Mega

Wij gaan HART!

Donation info empty

Zowel voor Marthijn (9) als voor mij is dit de 1e triatlon. Sporten doen we graag en ook samen. Want dat is HARTstikke leuk en gezond. Deze triatlon doen we voor onzelf natuurlijk maar ook voor de hartstichting. Er is nog veel geld nodig om hart en vaatziekten vroegtijdig op te kunnen sporen. Waarom doen wij mee? Voor de uitdaging en omdat het fun is. En voor opa die er na een zwaar hartinfarct gelukkig nog is. En om de hartstichting te helpen. Iedereen een gezond hart!

Groetjes van Mascha en Marthijn

Breng deze actie extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken voor deze actie dus ook vrienden, familie, collega’s, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.